НИРС и кружки по предметам в Учреждении «Медицинский колледж «Семей»

Задача по стимулированию и активизированию творческого потенциала в научно-исследовательской деятельности реализуется преподавателями через   талантливых студентов,  приобщения их к творчеству, к внеколледжной деятельности, кружкам по интересам.

  1. Рахимгалиева П.С. работает над темами НИРС «Адамның гендік аурулары. Гендік аурулардың тұқымқуалаушылығы», «Фенилкетунория ауруы және гендік аурулардың типтері» по предметам медицинская биология и гинетика, молекулярная биология и медицинская генетика.
  2. Астаева Ш.М. работает над темой – «Питание школьников» по предмету детские болезни.
  3. Слямова Н.М. – работает над темой «Ұялы телефон – заманауи қауіп көзі.
  4. Мукашев Е.А. – над темой «Жедел парапроктиттің операциядан кейінгі асқынуларын алдын-алу».
  5. Турарова Ж.Б. над темой «Гендік модификацияланған организмнің адам ағзасына әсері».

Помимо этого преподаватели творческой группы организуют и проводят кружковую работу:

  1. Төлеубекова Г.Н. — «Жаңа әліпбиге – жаңа қадам».
  2. Слямова Н.М. – «кружок по Анатомии», «кружок по педиатрии».
  3. Мендекина А.Е. – «кружок – Сестер милосердия».
  4. Заманбеков Қ.Ж. – кружок «Социальная психология в медицине».
  5. Чиныбаева Е.С. кружок по англиисскому языку «English club».

Научные работы: 2020-2021г.г.

  1. Мендекина А.Е. Тема научной работы: «Качество питеьвой воды и здоровье населения».
  2. Мендекина А.Е. Рабочая программа кружка: «Основы медицинских знаний на основе пропедевтики внутренних болезней».
  3. Төлеуханов Д.М Үйірменің атауы: Анатомия және физиология  пәнінен«Radix» үйірмесі

Үйірменің   мақсаты:

Студенттердің адам анатомиясымен физиология пәнінен өз білімдерін терең жетілдіру. Кәсіби бағытталған терминдерді, латын сөздіктің көмегімен аудара білу, білім алушылырдың  ОҚПЕ(ОСКЭ)  барысында клиникалық ойлау қабілетін жетілдіру.

Үйірменің міндеттері:

Адам денсаулығының қалыпты жағдайымен патологиялық жағдайын ажырата біліу, тірі организмді тексеру. Студенттердің оқып білгенін әр жағынан үздік және тәжірибеде қолдана білуге тәрбиелеу.

Үйірмеге қажетті  жабдықтары:

Атлас, плакат, сүйек препараттары, муляждар, фантом, видеосабақтар  және презентация.

Технологиялық әдіс: CBL,ТBL. ОҚПЕ

 

Анатомия және физиология пәнінен «Radix» үйірмесінің тақырыптық жоспары:

 

Тақырыптың  атыСағат саныӨткізілетін

түрі

Өткізілетін         мерзімі
1Остеология. Артрология.     2Сүйек  препараттары03.10.20
3Омыртқаның бөлімдері: доғасы, денесі, омыртқа тесігі, өсінділері, ойыстары.     2Сүйектермен жұмыс17.10.20
4Қол сүйекттері: тоқпан жілік, кәрі жілік, қолбасының сүйектерінің құрылысы.     2Сүйектермен жұмыс31.10.20
5Аяқ сүйектері: ортан жілік,асықты жілік және оның шыбығының құрылысы.     2Сүйектермен жұмыс07.11.20
6Бассүйектің құрылыс және бөлімдері.

Ми сауыттының құрылыс және бөлімдері.

     2Сүйектермен жұмыс21.11.20
7Миология. Арқаның беткей және терең бұлшық еттері. Кеуденің беткей және терең бұлшық еттері.     2Презентация,

видео

05.12.20
ОҚПЕ2тәжірибелік12.12.20
8Бас және мойын бұлшықеттері мен шандырлары.

Ымдау және шайнау бұлшықеттері.

     2Муляжбен ұмыс19.12.20
9Спланхнология. Асқазан, өңеш,он екі елі ішек, Ашішек,тоқ ішектің құрылысы, қызметі.     2CBL жұмыс06.02.20
10Буыр,Ұйқы без, көкбауыр құрылысы, қызметі.     2Презентация, видео20.02.20
11Тыныс алу жуйесі: Жоғарғы, төменгі тыныс алу жолдарының құрылысы мен қызметі.2Муляжбен жұмыс6.03.20
12Несеп шығару жүйесі:Бүйрек, несепағар,зәр шығару жүйесініің құрылысы мен қызметі.2CBL жұмыс20.03.20
13Жыныс жүйесі мүшелерінің жалпы құрылысы. Ерлердің жыныс мүшесі. Әйелдердің жыныс мүшелерінің құрылысы мен қызметі.2Презентация, видео.03.04.20
14Жүрек тамыр жүйесінің жалпы анатомиясы және қызметтері. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері.2Презентация, видео17.04.20
15Жүйке жүйесінің қызметі, құрылысы.

Үлкен ми жарты шарлары, сопақша ми,ортаңғы ми, мишықтың құрылысы мен қызметі.

2Муляжбен жұмыс01.05.20
16Эндокринді жүйе. Сыртқы секреция бездерінің құрылысымен қызметі2Муляжбен жұмыс15.05.20
17Сыртқы секреция бездерінің құрылысымен қызмет2Видео29.05.20
18Ішкі секреция бездерінің құрылысымен қызметі.2Муляжбен жұмыс05.06.20
ОҚПЕ2тәжірибелік07.06.20

Үйірмеге қатысатын студенттер тізімі.

 

Аты – жөні, тегі    Топ    Телефон
1Есімхан Сымбат2 м/с 1 к87471498403
2Зайналкабденова Меруерт2 м/с 1 к87786143657
3Омарбек Фариза2 м/с 1 к87711511441
4Рахманқұлов Ринат2 м/с 1 к87714364149
5Баттал Гүлназ2 леч В87072188370
6Тлеужан Ақбота2 леч В87083655161
7Акбердинова Дильназ2 леч А87777059050
8Ерланова Мөлдір2 мс В87788281086
9Қасымова Ақерке2 мс В87952809446
10Ниязбекова Алина2 мс В87477425177
11Мейрамбек Гаухарай2 мс 1к87711401329

  

Үйірме жұмысының ережелері

  • Үйірме отырысы 2 аптада 1 рет жұма күндері өткізіледі,мерекелік күндерді есептемегенде, үйірме оқытушысы мен қатысушыларының ортақ шешімімен басқа күнге ауыстырылады.
  • Ашық дауыс беру арқылы үйірме президенті және көмекшісі сайланады.
  • Үйірме қатысушылары кем дегенде 2 рет отырысқа себепсіз келмеген жағдайда автоматты түрде үйірмеден шығады.Оқу жылының 1 семестр аралығына дейін үйірме қатысушыларының саны артуы мүмкін.
  • Үйірме қатысушыларының сырт келбеті медицина қызметкері мен колледж тәртібіне сай болуы керек.
  • Үйірме тақырыбы мұқият талқыланып , бекітіледі.
  • Баяндама тақырыбына сай презентация түрінде немесе қатысушы мен тәлімгерге қолжетімді нұсқада өткізілу.
  • Баяндамада нақтылық, креативті, шығармашылық көзқарасты талап етеді.
  • Аудитория алдында қатысушы баяндамадағы барлық ақпаратты білу қажет және кез келген сұраққа жауап бере алу қажет.
  • Отырыс біткеннен кейін қатысушы үйірмеге жауапты оқытушыға қысқа мәлімет түрінде баяндамасын өткізуі тиіс.
  • Оқу жылының аяғында салтанатты түрде белсенді студенттерді марапаттайды.

 

Үйірмені өткізу кезінде білім алушылар  үйірмеге қажетті  жабдықтары мен

технологиялық әдістерді қолдана білді. Ас қорыту  жүйесі бойынша және ішкі ағзалар физиологиясы тарауын білім алушылар өте жақсы түсінді. Қан талдауын, зәр талдауын жасап қан тобын анықтап үйренді. Пульс санап, тыныс алу жиілігін санап медициналық зерттеу аппараттарын қолданып үйренді. Арнайы тәжірибелік сабақтар өткізілді. Яғни, ОҚПЕ. Ол жерде студенттер шағын етихан сияқты тапсырады. 5 станция болады. Әр станцияда 2 тапсырмадан. Ол станцияда анатомиялық препараттар немесе муляждар болады. Студенттің қолына атаулар жазылған қағаз беріледі. Студенттің міндеті: Сол қағазға қандай анатомиялық құрылым берілгенін санмеен белгілеп жазу керек(әр препаратта сандар тұрады). Бұл тәжірибелік сабақ арқылы студент өзінің  оқыған білімін ары қарай тереңінен шыңдап, қорытындылап, бекіте алады. Білім алушылар арасында бірнеше сұрақтар қойылды, ол сұрақтардың жауабын презентация, видео арқылы түсіндіріліп жауап бердім. Бірақ та қазіргі таңдағы жағдайға байланысты біздің сабақтарымыз ZOOM платформасы арқылы өткізілуде.

Медицина білімінің бастауы анатомия, физиология болғандықтан білім алушылар үйірмеге  қызығушылық танытып, белсене қатысты.         Студенттерім анатомия пәнінен Халықаралық олимпиадаларға қатысып жүлделі орынды иеленді. Атап айтсам Раханқұлов Ринат 2 мс 1 к тобынан(«Солнечный свет» интернет олимпиада 1 орын).Сонымен қатар, біздің жасаған сабақтарымыз, яғни презентацияларымыз арнайы сертификаттармен марпатталды.