Психологиялық қызметтің жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің жұмыс жоспары
Мақсаттар: Студенттердің психологиялық саулығын қамтамасыз ету, оқу процесінде олардың табысты болуы үшін қажетті психологиялық көмек көрсету және колледж ұжымының психологиялық ахуалын жақсарту.
Міндеттер: Студенттердің психологиялық жағдайын диагностикалау және мониторинг жүргізу. Психологиялық көмек көрсету. Психологиялық тренингтер мен семинарлар ұйымдастыру. Студенттердің әлеуметтік бейімделуі мен қолдау көрсету. Психологиялық кеңес беру. Әлеуметтік-психологиялық тренингтер ұйымдастыру. Ата-аналармен жұмыс істеу. Психологиялық алдын алу шараларын ұйымдастыру.
р/с № | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі |
1 | Ата –аналармен жұмыс | Бұл бағытта психологиялық қызмет ата-ана-ларға өз бала-ларының дамуы мен тәрбиесіне психологиялық қолдау көр-сетуге, олардың тәрбиелік және психоло-гиялық дағдыларын жақсартуға бағыт-талған шараларды ұйымдасты-рады. Ата-аналармен жұ-мыс арқылы бала-лардың психоэмо-ционалды жағ-дайын жақсартуға, олардың оқуы мен әлеуметтік қаты-насында туын-дайтын қиын-дықтарды шешуге көмек көрсетіледі. | 1-4 курс студенттері | Қажеттілік бойынша | Психологиялық кеңес беру. Ата-аналарға арналған тренингтер мен семинарлар. Әлеуметтік-психологиялық қолдау. Психологиялық диаг-ностика. Ата-аналармен белсенді ынтымақ-тастық. Психологиялық алдын алу шаралары. | Тәрбие жөніндегі орыбасар, топ кураторлары, педагог-психолог | 1. Ата-аналармен тығыз байланыс орнату: Ата-аналармен тұрақты жұмыс нәтижесінде олардың балалармен қарым-қатынас дағдылары жақсарады. 2. Балалардың психоэмоционалды жағдайы жақсарады: Ата-аналар баланың дамуы мен мәселелеріне тиімді көмек көрсете алады. 3. Әлеуметтік қолдау: Әлеуметтік және психологиялық қиындықтарды жеңуге арналған кешенді қолдау көрсету арқылы отбасыларға көмек беріледі. 4. Тәрбиелік дағдылардың жетілуі: Ата-аналар өз балаларының тәрбие мәселелеріне психологиялық тұрғыдан тиімді шешімдер табуға көмектеседі. |
2 | Кураторлық және жалпы колледждегі ата-ана жиналысы | Оқу үлгерімі мен тәртібі туралы ақпарат беру. Психоэмоционалды жағдай мен жеке даму. Ата-аналар-мен кері байланыс орнату. Балалар мен ата-аналарға психологиялық кеңес беру. | 1-2 курс студентері | Колледж-жоспары бойынша | Кураторлық жиналыс. Жалпы ата-ана жиналысы. Жеке кеңес беру. | Тәрбие жөніндегі орынбасары, топ кураторлары, психолог. | Кураторлық және жалпы ата-ана жиналысы оқу жылында бірнеше рет өткізіледі. Мысалы, семестр сайын немесе оқу жылының басында және соңында. Әрбір жиналыс кезінде студенттердің оқу үлгерімі мен тәртібі туралы есеп беріледі. Қиындықтар мен мәселелер анықталып, оларды шешуге бағытталған ұсыныстар жасалады.Студенттер мен ата-аналар арасында кері байланыс орнатылады, оларды колледждегі өзгерістер мен шаралар туралы хабардар етеді. Ата-аналармен пікір алмасу. Жиналыс-тың соңында ата-аналарға студент-тердің оқу үлгерімі мен тәртібі туралы толық ақпарат беріледі.Ата-аналардың ұсыныстары мен пікірлері ескеріледі, болашақта жұмыс жоспары оған сәйкес түзетіледі. |
3 | Анықталған мәселлер бойынша психологиялық- педогикалық кеңес жиыны | Психоэмоционалды мәселелерді шешу. Әлеуметтік мәсе-лелер мен қарым-қатынас. Оқу мә-селелері мен мотивация. Педа-гогикалық қолдау. | 1-4 курс студенттері | Колледж-жоспары бойынша | Жеке кеңес: Студенттер мен ата-аналарға жеке психологиялық кеңес беру, олардың мәселелері бойынша жеке талқылау. Топтық кеңес: Топтық форматта студенттердің ортақ мәселелерін талқылау, психологиялық тренингтер мен семинарлар өткізу. Ата-аналармен жиын: Оқушылар мен студенттердің ата-аналарымен бірлескен жиындар өткізу, оқу және тәрбие мәселелерін бірлесіп шешу. Психолог, педагог, куратор, ата-аналар және қажетті жағдайда меди-циналық қызметкерлер. Психологиялық тесттер мен сауалнамалар. Тренингтер мен семинарлар. Педагогикалық талқылаулар. | Тәрбие жөніндегі орынбасар, бөлім орынбасарлары, топ кураторлары, психолог. | Психологиялық-педагогикалық кеңес жиыны оқу жылына бірнеше рет өткізіледі, мысалы, семестр сайын немесе маңызды оқу кезеңдері алдында.Жиындар оқу кезеңінде, әсіресе стресс кезеңдерінде (емтихан, қорытынды бағалау) өткізілуі мүмкін.Қажет болған жағдайда жиындарды оқушылардың немесе студенттердің сұранысы бойынша ұйымдастыруға болады. Студенттердің оқу және тәрбие мәселелері талқыланады, қажетті ұсыныстар мен шешімдер ұсынылады. Педагогикалық және психологиялық мәселелер бойынша ата-аналар мен студенттер арасында пікір алмасу жүргізіледі.Қатысушыларға әртүрлі психологиялық құралдар мен әдістер бойынша кеңестер беріледі. Жиынның нәтижелері. Ата-аналармен кері байланыс. |
4 | Жатаханада тұратын студенттер мен «Өзін-өзі реттеу», «Эмоцио-нальдық-тұрақтылық» сабағын ұйымдастыру. | Өзін-өзі реттеу дағдыларын дамы-ту. Эмоционалдық тұрақтылықты арттыру. Жатаха-нада тұратын сту-денттердің әлеу-меттік және психо-логиялық қолдауы | 1-2 курс жаңа топ студентері | Жыл бойы | Сабақтар мен тренингтер. Психологиялық тренингтер мен семинарлар. Жаттығулар мен техникалар. | Тәрбие жөніндегі орыбасары.Топ кура-торлары. | Апталық сабақтар: Өзін-өзі реттеу мен эмоционалдық тұрақтылыққа арналған сабақтар аптасына 1-2 рет ұйымдастырылуы мүмкін. Қысқа мерзімді тренингтер: Студенттерге арналған қысқа мерзімді тренингтер мен жаттығулар әр ай сайын өткізіліп тұруы тиіс. Жеке кеңес беру: Әрбір студентке қажеттілікке қарай жеке кеңес беру сессиялары ұйымдастырылады. Жата-хана ішінде әлеуметтік шаралар. Жиынтық кері байланыс. |
5 | Топ-кураторлары мен жұмыс | Оқу үлгерімі мен тәртібін бақылау. Тәрбие жұмысы және әлеуметтік қолдау. Әлеуметтік адаптация және бейімделу. Психо-логиялық көмек және кеңес беру. | кураторлар | Жыл ішінде | Жеке кеңестер мен кездесулер. Топтық жиындар мен кеңес-тер. Жиі өткізілетін кезде-сулер мен бақылаулар. Әлеу-меттік іс-шаралар. | Тәрбие жөніндегі орынбасары, бөлім орынбасарлары, педагог-психолог. | Әрбір топ-куратор студенттермен бірге жұмыс жоспарын құрады, онда олардың оқу үлгерімі, тәртібі және тәрбие жұмысының бағыттары белгіленеді.Студенттермен жеке кездесулердің және топтық жиындардың өткізілу жиілігі мен мерзімі белгіленеді. Топтық жиындар мен кездесулердің өткізілуі. Студенттердің психоэмоционалды жағдайын бақылау. Нәтижелерді бағалау. |
6 | Сттудентердің психологиялық денсаулығының жағдайының денгейің, ауқымын, әлеуметтік бейімделудегі денгейің,қиын жағдайларда мінез-құлқының өзгеруің диагностикалау. | Психологиялық денсаулықты баға-лау. Әлеуметтік бейімделу деңгейін анықтау. Қиын жағдайларда мінез-құлқының өзге-рістерін диагнос-тикалау. | Қыркүйек Ақпан | Психологиялық тесттер мен сауалнамалар. Жеке кеңес беру және сұхбат. Топтық бақылау мен тренингтер. Психологиялық көмек көрсету. | Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, топ кураторлар. | Диагностика жүргізу жиілігі мен мерзімі. Диагностика нәтижелерін талдау. Қолданы-латын әдістер мен құралдар. Қорытынды нәтиже. | |
7 | Әлеуметтік жағдайы нашар қамтылған отбасын анықтау,осы балалардын тұрмыс- жағдайын зертеу, бақылау. | Әлеуметтік жағ-дайы нашар отба-сыларды анықтау. Балалардың тұрмыс жағдайын зерттеу. Әлеуметтік қолдау көрсету және бақылау. | Жыл бойы | Сауалнамалар мен интервью жүргізу. Әлеуметтік қызмет-тер мен мамандардың қаты-суы. Тұрмыстық жағдайды бақылау және көмек көрсету. Қиындықтарды шешу және көмек көрсету шаралары. | Педагог–психолог әлемеуттік педагог, топ кураторлары. | Әлеуметтік жағдайы нашар отбасыларды анықтау. Балалардың тұрмыс жағдайын зерделеу. Бақылау және көмек көрсету шаралары. Қаржылық және әлеуметтік қолдау. | |
8 | Студентер арасында суицидалдық мінез – құлықты бақылау, алдын алу,үшінт»тәуекел тобын» құру. | Суицидалдық мінез-құлықты анықтау және бақылау. «Тәуекел тобын» құру және мониторинг жүр-гізу. Алдын алу және психоло-гиялық қолдау шараларын ұйым-дастыру. Қоғамдық қолдау және білім беру. | Қараша | Психологиялық сауалнамалар мен тесттер. Жеке кеңес беру және топтық тренингтер. Мониторинг және бақылау. Жұмыстарды үйлестіру және өзара әрекеттесу. | Тәрбие жөніндегі орынбасар,педагог психолог. | «Тәуекел тобын» анықтау. Психологиялық көмек көрсету. Алдын алу және ақпараттық жұмыстар. Нәтижелерді бағалау және мониторинг жүргізу. Қосымша көмек және ресурстар. | |
9 | Топ кураторларына, ұстаздарға, суицидалды жағдайға бейім деген студентердің ата-ана, қамқор-шыларына, психологиялық кеңес жүргізу | Психологиялық диагностика. Пси-хотерапевтік қол-дау. Психология-лық кеңес беру. Психологиялық тренингтер мен семинарлар. | Жыл бойы | Жеке кеңес беру. Топтық кеңес беру. Онлайн кеңес беру. Ата-аналар мен қамқор-шылармен кеңес. | Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, топ кураторлары. | Диагностикалық кезең. Қолдау көрсету кезеңі. Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Тұрақты мониторинг. | |
10 | Ата- аналарды, баланың қамқоршысын, баланы мұқият, жинақты, тәрбиеге тарту үшін, тұрақты жеріне бару. | Ата-аналармен жұмыс. Баланың қамқоршысын қатыстыру. Отба-сылық кеңестер мен тренингтер. Ба-ланың психоло-гиялық жағдайын бақылау. Отба-сылық психоло-гиялық қолдау. | Қажеттілік бойынша | Жеке кеңес беру. Топтық кеңес беру. Ата-аналар мен қамқоршылар үшін ақпарат-тық материалдар. Отбасылық психологиялық тренингтер. Құжаттық бақылау. | Педагог-психолог әлемеуметтік педагог,топ кураторы. | Ата-аналармен алғашқы кездесу. Тәрбие бойынша ұсыныстар. Отбасылық кездесулер өткізу. Қамқоршыны тарту. Баланың жағдайын бақылау. Бақылау және талдау. | |
11 | Ұстаздарға жеке кеңес- ұсыныстар беру. | Қажеттілік бойынша | Тәрбие жөніндегі орынбасар, педагог-психолог | ||||
12 | «Қауіпті топ» студенттерін қызығушылдықтарына- қабілет-теріне қарайбарлық сныптан тыс жұмыстарға және колледждегі іс-шараларға, (үйірмелерге, колледж іс-шараларына, спорттық жарыс-тарға, өнер байқауларына т.б) кеңінен тарту. | Әлеуметтік қолдау көрсету. Қызығу-шылықтар мен қабілеттерге қарай бағдар беру. Жеке даму мен психоло-гиялық тұрақты-лық. Мотивация мен жауапкерші-лік.Топтық жұмыс пен коммуникация дағдыларын дамы-ту. | Жыл бойы | Спорттық жарыстар. Өнер байқаулары мен шығарма-шылық үйірмелер. Кәсіби даму мен тренингтер. Топтық кездесулер мен семинарлар. Кең ауқымды колледж іс-шаралары. | Тәрбие жөніндегі орыбасар,педагог-психолог,топ куратор-лары. | Қызығушылықтарды анықтау. Топтық іс-шараларға қатысу. Қолдау көрсету. Ұйымдас-тыру мен жоспарлау. Кері байланыс және мониторинг. Жетістіктерді мадақтау. | |
13 | «Тәуекел тобы» мен жеке және топтық алдын алу іс- шараларын өткізу. | Психологиялық қолдау.Әлеуметтік бейімделу. Алдын алу жұмыстары. Топтық және жеке жұмыс. Қоғамдық жұмыстар мен іс-шаралар. | Жыл бойы | Жеке кеңес беру. Топтық тренингтер мен семинарлар. Психологпен және әлеуметтік педагогпен кездесулер. Қоғам-дық жұмыстар мен тренингтер. Құқықтық білім беру. Спорттық және шығармашылық іс-шаралар. | Тәрбие жөніндегі орыбасар,педагог-психолог,топ куратор-лары. | Тәуекел топ студенттерін анықтау. Жеке кеңес беру. Топтық тренингтер мен семинарлар. Психологиялық тренингтер. Құқықтық кеңес-тер мен ақпарат. Қоғамдық іс-шараларға қатысу. Мониторинг және кері байланыс. | |
14 | Студенттер арасындағы қарым-қатынасты және конфликттік жағдайларды реттеу,тәртіпке сай емес жағдайларды болдырмау | Конфликттерді алдын алу. Қарым-қатынас дағдыла-рын дамыту. Пси-хологиялық қолдау көрсету. Топтық жұмыс және ынты-мақтастық. Тәртіпті сақтауды насихат-тау. | Жыл бойы | Жеке кеңес беру. Топтық тренингтер мен семинарлар. Қоғамдық шаралар мен кездесулер. Психологиялық тренингтер. Тәртіп пен моральді қалыптастыру бойынша жұмыс. | Әкімшілдік, пдагог-психолог. | Мәселелерді анықтау. Жеке кеңес беру. Тренингтер мен семинарлар өткізу. Қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыру. Конфликт шешу әдістерін енгізу. Тәртіпті қадағалау. Жақсы мысал көрсету. | |
15 | Студенттердің қажеттілігі бойынша, қобалжу,ашушандық, ызақорлық, коммуникативтік қарым—атынас/ мінез –құлықтарын коррекциалық -түзету жұмыстарын жүргізу. | Эмоциялық бақы-лау. Стресске тө-зімділік. Коммуни-кативтік дағды-ларды дамыту. Мінез-құлықты түзету. Қақтығыс-тарды шешу дағды-ларын қалыптас-тыру. | Жеке кеңес беру. Психо-логиялық тренингтер мен семинарлар. Группалық психотерапия. Когнитивті мінез-құлық терапиясы (КМТ). Жаттығулар мен психоло-гиялық жаттығулар. | Тәрбие жөніндегі орынбасар, педагог-психолог,топ куратор-лары. | Студенттердің психологиялық жағдайын анықтау. Жеке кеңес беру. Тренингтер мен психологиялық жаттығулар. Қақтығыстарды шешу дағдыларын дамыту. Коммуникативтік дағдыларды дамыту. Психотерапевтік жұмыс. Кері байланыс және бақылау. | ||
16 | Тақырыптар бойынша студентерге бір- қатар іс-шаралар өткізу/ пікірталас, тренингтер, кураторлық сағаттар, -«Зиянды әдеттердін алдын-алу» — «Көңіл-күйді жақсарту» — «Шаршау сезімдерін басуды» — « Болашақтың толеранттық – этикасы» -« Адам өміріндегі күйзеліс» /шығу жолдары/ — «Эмоционалдық көңіл-күйді» тұрақтау, реттеу, әдістері –жолдары. «Жоқ» «қалай айту керек» «Өмір деген тамаша» | Зиянды әдеттердің алдын алу. Көңіл-күйді жақсарту. Шаршау сезімдерін басу. Болашақтың толеранттық эти-касы. Адам өмірін-дегі күйзеліс /шығу жолдары/.Эмоционалдық көңіл-күйді тұрақтандыру және реттеу әдістері. «Жоқ» деп қалай айту керек. Өмірдің кереметтігін түсіну. | Жыл ішінде | Пікірталас. Тренингтер. Кура-торлық сағаттар. Психоло-гиялық кеңес беру. Психо-логиялық жаттығулар мен жаттығулар. | Топ кураторлары | «Зиянды әдеттердің алдын алу». «Көңіл-күйді жақсарту» тренингі. «Шаршау сезімдерін басу» тренингі. «Болашақтың толеранттық этикасы» пікірталас және тренинг. «Адам өміріндегі күйзеліс /шығу жолдары/» тренинг. «Эмоционалдық көңіл-күйді тұрақтандыру» тренинг және жаттығулар. «Жоқ деп қалай айту керек» тренинг. «Өмір деген тамаша». | |
17 | Ата –ана жиналысында келесі тақырыптар бойынша айту: шешім қабылдау кезеңінде баламен кикілжінге келу, өз-ара түсінбеушілік, алғашқы жасөспі-рімдік кезеңіндегі мәселе. | Баламен кикіл-жіңдер мен түсінбеушілікті шешу. Өзара түсін-беушілік. Жасөс-пірімдік кезеңнің мәселелері. | Жыл бойы | Ата-аналармен жиналыстар. Сұрақ-жауап сессиялары. Психологиялық тренингтер. Мысалдар мен практикалық ұсыныстар. | Топ кураторлары | Шешім қабылдау кезінде баламен кикілжіңдер. Өзара түсінбеушіліктерді шешу. Жасөспірімдік кезеңдегі мәселелер. |
Как подготовиться психологически к экзаменам
Рекомендации психолога
Как подготовиться психологически к экзаменам
— Начинай готовиться к экзаменам заранее, понемногу, по частям, сохраняя спокойствие.
— Если очень трудно собраться с силами и с мыслями, постарайся запомнить сначала самое легкое, а потом переходи к изучению трудного материала.
— Ежедневно выполняй упражнения, способствующие снятию внутреннего напряжения, усталости, достижению расслабления.
Что делать, если устали глаза?
В период подготовки к экзаменам увеличивается нагрузка на глаза. Если устали глаза, значит, устал и организм: ему может не хватить сил для выполнения экзаменационного задания. Нужно сделать так, чтобы глаза отдохнули.
Выполни два любых упражнения:
— посмотри попеременно вверх-вниз (25 секунд), влево — вправо (15 секунд);
— напиши глазами свое имя, отчество, фамилию;
— попеременно фиксируй взгляд на удаленном предмете (20 секунд), потом на листе бумаги перед собой (20 секунд);
— нарисуй квадрат, треугольник — сначала по часовой стрелке, потом в противоположную сторону.
Питание
Питание должно быть 3–4-разовым, калорийным и богатым витаминами. Употребляй в пищу грецкие орехи, молочные продукты, рыбу, мясо, овощи, фрукты, шоколад. Еще один совет: перед экзаменами не следует наедаться.
Место для занятий
Организуй правильно свое рабочее пространство. Поставь на стол предметы или картинку в желтой и фиолетовой тональности, поскольку эти цвета повышают интеллектуальную активность.
Как вести себя во время экзамена
- За день до начала экзамена постарайся ничего не делать. Если ты чего-то не доучил, лучше не пытайся. Отдыхай и постарайся забыть о предстоящем экзамене.
- Перед экзаменом обязательно нужно выспаться.
- И вот ты перед дверью аудитории. Успокойся! Скажи несколько раз: «Я спокоен! Я совершенно спокоен».
- Приведи в порядок свои эмоции, соберись с мыслями.
- Смело входи в аудиторию с уверенностью, что все получится.
- Сядь удобно, выпрями спину. Подумай о том, что у тебя все получится. Сосредоточься на словах «Я спокоен, я совершенно спокоен». Повтори их не спеша несколько раз. В завершение сожми кисти в кулаки.
- Выполни дыхательные упражнения для снятия напряжения:
— сядь удобно,
— сделай глубокий вдох через нос (4–6 секунд),
— задержи дыхание (2–3 секунды) и долгий выдох. - Слушай внимательно, чтобы не отвлекаться в дальнейшем и не задавать лишних вопросов об оформлении экзаменационных бланков. Тебе все объяснят: как заполнить бланк, какими буквами писать.
- Постарайся сосредоточиться и не обращать внимания на окружающих.
- Просмотри все вопросы и начни с тех, в ответах на которые ты не сомневаешься. Тогда ты успокоишься и войдешь в рабочий ритм. В любом экзаменационном билете есть вопросы, ответы на которые ты прекрасно знаешь, только соберись с мыслями.
- Действуй методом исключения! Последовательно исключай те ответы, которые явно не подходят.
- Если ты сомневаешься в правильности ответа, тебе сложно сделать выбор. Доверься своей интуиции!
- Оставь время для проверки своей работы хотя бы для того, чтобы успеть пробежать глазами и заметить явные ошибки
Как справиться со стрессом во время экзаменов?
Стресс (от англ. — давление, напряжение) – используется для обозначения обширного круга состояний человека, возникающих в ответ на разнообразные экстремальные воздействия.
Стресс для студента – обычное, достаточно привычное состояние. Но если волнением сопровождается каждая контрольная, зачет, экзамен – для организма это даром не проходит. Стрессовое состояние человека сопровождается специфическими физиологическими изменениями: повышением давления, учащенным сердцебиением, выделением пота, ускоренным дыханием и др.
Надо знать, что стресс может оказывать как положительное– мобилизующее, так и отрицательное влияние на деятельность (дистресс), вплоть до ее полной дезорганизации.
Стресс усиливает функциональную активность жизненно важных систем, подготавливает организм к действию, вынуждает либо бороться с угрозой, либо бежать от нее. Сам стресс, стрессовые ситуации не опасны для человека и не вредят его здоровью, но только в том случае, если в течение определенного периода напряженного воздействия организм смог адаптироваться к ситуации, если нагрузка не является запредельной.
Во время экзаменов наиболее выражены информационные стрессы, возникающие из-за информационных перегрузок, высокой умственной нагрузки, физиологические – им способствуют недосыпание, длительное сидение за столом, перегрузки глаз из-за чтения, малая доля физических нагрузок, прогулок, психологические – возникают из-за страха не сдать экзамен, получить оценку меньше ожидаемой, боязни наказания со стороны родителей, низкой оценки учителей и одноклассников и др.
Самым простым способом выхода из стрессовой ситуации является изменение отношения к ней. Известно высказывание Марка Аврелия: «Измени свое отношение к вещам, которые тебя беспокоят, и ты будешь от них в безопасности».
Чтобы избежать «стрессовых» проблем со здоровьем можно принять к сведению несколько простых рекомендаций.
Рекомендации психолога
- Стремитесь к разумной организованности. Неорганизованность, склонность к беспорядку и проволочкам могут оказаться очень расслабляющими и способствовать стрессу.
- Один из самых простых способов уменьшить стресс — это просто снизить темп жизни.
- Не увлекайтесь успокоительными средствами!
- Один из лучших способов быстро выйти из состояния стресса — физические упражнения, движение. Можно найти время погулять, сделать пробежку, покататься на велосипеде, сходить на танцы, в бассейн или поиграть в теннис. Регулярные прогулки и игры на свежем воздухе должны быть не менее часа, не забывайте физкультуру, тренажеры, плавание.
- Кошки, собаки, хомячки, птички и другие домашние животные – хорошие помощники, как в формировании рационального режима дня, так и для профилактики стрессов.
- Хорошую роль могут сыграть и фильмы-комедии. Поднимает настроение и чтение произведений писателей-сатириков.
- Даже непродолжительное единение с природой способно отвлечь человека от тяжелых мыслей повседневной суеты.
- Не переедайте перед экзаменом. Рекомендуется сбалансированное питание, обогащенное витаминами и иодом. Хорошо съесть банан, немного шоколада, выпить крепкий чай с лимоном.
- Кофе хорошо стимулирует умственную деятельность, рекомендуется школьникам и студентам в экзаменационный период.
Однако вредно и большое количество кофе, для растущего организма: достаточно маленькой чашечки, которая будет действовать не менее 3-4 часов.
- Можно заняться и аутотренингом. Сядьте поудобнее или лягте, закройте глаза. Сконцентрируйтесь на расслаблении каждой части вашего тела, начиная с кончиков пальцев ног и до макушки. Когда вы полностью расслабитесь, продолжайте спокойно лежать или сидеть, наслаждайтесь этим ощущением.
- Попытайтесь чередовать напряжение мышц с их расслаблением (5-7 секунд — напряжение, 20-30 секунд расслабление). Эта процедура эффективно снимает стресс и способствует крепкому сну.
Главное надо понимать, что экзамены — путь к новым победам и свершениям, они не только определяют уровень знания студента, но открывают дорогу к новым достижения, расширяют возможности в познании и развитии личности!
Советы психолога студентам-первокурсникам
- В начале Вашего появления в новом коллективе о Вас формируется первое впечатление. По результатам многочисленных психологических исследований, первое впечатление формируется быстро: от 10 до 40 секунд, и оказывает сильное влияние на все последующее отношение к Вам. Если первое впечатление благоприятно, то работать в коллективе будет легче. Если Вы напряжены и неприветливы, у коллектива сложится соответствующий образ.
- Не ведите себя высокомерно. Смена места, обстановки – это всегда стресс. С первых дней в новом коллективе человек (особенно, если он стеснителен и застенчив), чаще всего склонен вести себя напряженно, избегать контактов, замыкаться в себе. Такое Ваше холодноватое отношение могут расценивать — как высокомерие. Поэтому, как бы не было трудно в первые дни, старайтесь не «закрываться» от людей, контактируйте, обращайтесь за помощью и улыбайтесь.
- Проявляйте доброжелательность, терпимость, имейте чувство юмора. Старайтесь не обращать внимания на чью-то колкость, переводите всё в шутку, улыбнитесь.
- Принимайте коллектив таким, каков он есть. Принимать людей такими, какие они есть процесс очень сложный. Хочется, чтобы люди были такими, какими мы их хотим видеть. А они разные – каждый со своим опытом и багажом проблем, со своим характером и темпераментом. Не злитесь и не огорчайтесь, и не стремитесь переделать человека – это невозможно. Учитесь терпимости, старайтесь понять окружающих вас людей.
- Учитесь трудолюбию и не ленитесь. Помните, Вы на виду у коллектива и его мнение о Вас может стоить Вам дорого или наоборот стать хорошим стартом для новых отношений.
- Будьте готовы помогать другим. Если вы видите, что у Вашего одногруппника есть проблемы, а у Вас есть свободное время, не стесняйтесь, предложите ему помощь. Это всегда положительно оценят Ваши одногруппники и преподаватели.
- В сложных ситуациях не хитрите и, не изворачивайтесь. Помните, «всё тайное рано или поздно становится явным». Лучше вовремя сообщить об ошибке или сложившейся проблеме, чем со страхом ждать, что всё раскроется и вас накажут.
- Не обсуждайте других. Следите за собой и своими словами. Помните, что неосторожно брошенным словом можно больно.
- Если вы заметили, что в коллективе есть деление на отдельные группы, старайтесь не входить в них и общаться со всеми. Этим Вы сможете избежать многих неприятностей, ведь люди в коллективе, их позиции и мнения.
К основным принципам деятельности психологической службы относятся:
принцип взаимодействия,
заключающийся в целенаправленном и постоянном сотрудничестве специалистов социально-психологической службы с другими педагогическими работниками учебного заведения по разрешению социально-психологических проблем, конфликтных ситуаций и созданию педагогически ориентированной среды в учебном заведении, налаживанию связей и координации деятельности со всеми социальными институтами, занимающимися вопросами социализации учащейся молодежи;
личностно-ориентированный подход,
который основывается на гуманном отношении к личности; уважении прав и свобод, как учащегося, так и педагога; оказании содействия в саморазвитии и социализации личности; поощрении творческой деятельности;
позитивное восприятие личности,
означающее поиск в каждой личности положительных качеств, опираясь на которые возможно формирование других более значимых свойств личности. Он основывается на оптимизме и вере в возможности и способности личности, подразумевает подготовленность и устойчивость учащихся к непринятию негативных проявлений социума;
конфиденциальность,
предусматривающая установление отношений открытости, уверенности в надежности получаемой информации и сохранении профессиональной тайны. Предполагает конфиденциальность отношений между работниками социально-психологической службы и учащимися, родителями, педагогами.
Телефоны доверия
Бесплатный национальный круглосуточный телефон доверия
150
Телефон доверия акима города
52-07-87
Телефон доверия дорожной полиции
56-52-96
Телефон доверия полиции
56-01-19
56-97-17
Телефон доверия для #Не МолчиKZ
(Национальное движение против сексуального насилия)
+77051510000
Телефон доверия для детей
111
Телефон доверия «СПИД-центра»
52-21-49
52-47-37
Телефон Дома Мамы
1422
Телефон доверия противопожарной службы
56-99-16
Телефон доверия финансовой полиции
34-34-17
144