НИРС и кружки по предметам в Учреждении «Медицинский колледж «Семей»
Задача по стимулированию и активизированию творческого потенциала в научно-исследовательской деятельности реализуется преподавателями через талантливых студентов, приобщения их к творчеству, к внеколледжной деятельности, кружкам по интересам.
- Рахимгалиева П.С. работает над темами НИРС «Адамның гендік аурулары. Гендік аурулардың тұқымқуалаушылығы», «Фенилкетунория ауруы және гендік аурулардың типтері» по предметам медицинская биология и гинетика, молекулярная биология и медицинская генетика.
- Астаева Ш.М. работает над темой – «Питание школьников» по предмету детские болезни.
- Слямова Н.М. – работает над темой «Ұялы телефон – заманауи қауіп көзі.
- Мукашев Е.А. – над темой «Жедел парапроктиттің операциядан кейінгі асқынуларын алдын-алу».
- Турарова Ж.Б. над темой «Гендік модификацияланған организмнің адам ағзасына әсері».
Помимо этого преподаватели творческой группы организуют и проводят кружковую работу:
- Төлеубекова Г.Н. — «Жаңа әліпбиге – жаңа қадам».
- Слямова Н.М. – «кружок по Анатомии», «кружок по педиатрии».
- Мендекина А.Е. – «кружок – Сестер милосердия».
- Заманбеков Қ.Ж. – кружок «Социальная психология в медицине».
- Чиныбаева Е.С. кружок по англиисскому языку «English club».
Научные работы: 2021-2022г.г.
Мендекина А.Е. Тема научной работы: «Качество питеьвой воды и здоровье населения».
Мендекина А.Е. Рабочая программа кружка: «Основы медицинских знаний на основе пропедевтики внутренних болезней».
- Төлеуханов Д.М Үйірменің атауы: Анатомия және физиология пәнінен«Radix» үйірмесі
Үйірменің мақсаты:
Студенттердің адам анатомиясымен физиология пәнінен өз білімдерін терең жетілдіру. Кәсіби бағытталған терминдерді, латын сөздіктің көмегімен аудара білу, білім алушылырдың ОҚПЕ(ОСКЭ) барысында клиникалық ойлау қабілетін жетілдіру.
Үйірменің міндеттері:
Адам денсаулығының қалыпты жағдайымен патологиялық жағдайын ажырата біліу, тірі организмді тексеру. Студенттердің оқып білгенін әр жағынан үздік және тәжірибеде қолдана білуге тәрбиелеу.
Үйірмеге қажетті жабдықтары:
Атлас, плакат, сүйек препараттары, муляждар, фантом, видеосабақтар және презентация.
Технологиялық әдіс: CBL,ТBL. ОҚПЕ
Анатомия және физиология пәнінен «Radix» үйірмесінің тақырыптық жоспары:
№ | Тақырыптың аты | Сағат саны | Өткізілетін түрі | Өткізілетін мерзімі |
1 | Остеология. Артрология. | 2 | Сүйек препараттары | 03.10.20 |
3 | Омыртқаның бөлімдері: доғасы, денесі, омыртқа тесігі, өсінділері, ойыстары. | 2 | Сүйектермен жұмыс | 17.10.20 |
4 | Қол сүйекттері: тоқпан жілік, кәрі жілік, қолбасының сүйектерінің құрылысы. | 2 | Сүйектермен жұмыс | 31.10.20 |
5 | Аяқ сүйектері: ортан жілік,асықты жілік және оның шыбығының құрылысы. | 2 | Сүйектермен жұмыс | 07.11.20 |
6 | Бассүйектің құрылыс және бөлімдері. Ми сауыттының құрылыс және бөлімдері. | 2 | Сүйектермен жұмыс | 21.11.20 |
7 | Миология. Арқаның беткей және терең бұлшық еттері. Кеуденің беткей және терең бұлшық еттері. | 2 | Презентация, видео | 05.12.20 |
ОҚПЕ | 2 | тәжірибелік | 12.12.20 | |
8 | Бас және мойын бұлшықеттері мен шандырлары. Ымдау және шайнау бұлшықеттері. | 2 | Муляжбен ұмыс | 19.12.20 |
9 | Спланхнология. Асқазан, өңеш,он екі елі ішек, Ашішек,тоқ ішектің құрылысы, қызметі. | 2 | CBL жұмыс | 06.02.20 |
10 | Буыр,Ұйқы без, көкбауыр құрылысы, қызметі. | 2 | Презентация, видео | 20.02.20 |
11 | Тыныс алу жуйесі: Жоғарғы, төменгі тыныс алу жолдарының құрылысы мен қызметі. | 2 | Муляжбен жұмыс | 6.03.20 |
12 | Несеп шығару жүйесі:Бүйрек, несепағар,зәр шығару жүйесініің құрылысы мен қызметі. | 2 | CBL жұмыс | 20.03.20 |
13 | Жыныс жүйесі мүшелерінің жалпы құрылысы. Ерлердің жыныс мүшесі. Әйелдердің жыныс мүшелерінің құрылысы мен қызметі. | 2 | Презентация, видео. | 03.04.20 |
14 | Жүрек тамыр жүйесінің жалпы анатомиясы және қызметтері. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері. | 2 | Презентация, видео | 17.04.20 |
15 | Жүйке жүйесінің қызметі, құрылысы. Үлкен ми жарты шарлары, сопақша ми,ортаңғы ми, мишықтың құрылысы мен қызметі. | 2 | Муляжбен жұмыс | 01.05.20 |
16 | Эндокринді жүйе. Сыртқы секреция бездерінің құрылысымен қызметі | 2 | Муляжбен жұмыс | 15.05.20 |
17 | Сыртқы секреция бездерінің құрылысымен қызмет | 2 | Видео | 29.05.20 |
18 | Ішкі секреция бездерінің құрылысымен қызметі. | 2 | Муляжбен жұмыс | 05.06.20 |
ОҚПЕ | 2 | тәжірибелік | 07.06.20 |
Үйірмеге қатысатын студенттер тізімі.
№ | Аты – жөні, тегі | Топ | Телефон |
1 | Есімхан Сымбат | 2 м/с 1 к | 87471498403 |
2 | Зайналкабденова Меруерт | 2 м/с 1 к | 87786143657 |
3 | Омарбек Фариза | 2 м/с 1 к | 87711511441 |
4 | Рахманқұлов Ринат | 2 м/с 1 к | 87714364149 |
5 | Баттал Гүлназ | 2 леч В | 87072188370 |
6 | Тлеужан Ақбота | 2 леч В | 87083655161 |
7 | Акбердинова Дильназ | 2 леч А | 87777059050 |
8 | Ерланова Мөлдір | 2 мс В | 87788281086 |
9 | Қасымова Ақерке | 2 мс В | 87952809446 |
10 | Ниязбекова Алина | 2 мс В | 87477425177 |
11 | Мейрамбек Гаухарай | 2 мс 1к | 87711401329 |
Үйірме жұмысының ережелері
- Үйірме отырысы 2 аптада 1 рет жұма күндері өткізіледі,мерекелік күндерді есептемегенде, үйірме оқытушысы мен қатысушыларының ортақ шешімімен басқа күнге ауыстырылады.
- Ашық дауыс беру арқылы үйірме президенті және көмекшісі сайланады.
- Үйірме қатысушылары кем дегенде 2 рет отырысқа себепсіз келмеген жағдайда автоматты түрде үйірмеден шығады.Оқу жылының 1 семестр аралығына дейін үйірме қатысушыларының саны артуы мүмкін.
- Үйірме қатысушыларының сырт келбеті медицина қызметкері мен колледж тәртібіне сай болуы керек.
- Үйірме тақырыбы мұқият талқыланып , бекітіледі.
- Баяндама тақырыбына сай презентация түрінде немесе қатысушы мен тәлімгерге қолжетімді нұсқада өткізілу.
- Баяндамада нақтылық, креативті, шығармашылық көзқарасты талап етеді.
- Аудитория алдында қатысушы баяндамадағы барлық ақпаратты білу қажет және кез келген сұраққа жауап бере алу қажет.
- Отырыс біткеннен кейін қатысушы үйірмеге жауапты оқытушыға қысқа мәлімет түрінде баяндамасын өткізуі тиіс.
- Оқу жылының аяғында салтанатты түрде белсенді студенттерді марапаттайды.
Үйірмені өткізу кезінде білім алушылар үйірмеге қажетті жабдықтары мен
технологиялық әдістерді қолдана білді. Ас қорыту жүйесі бойынша және ішкі ағзалар физиологиясы тарауын білім алушылар өте жақсы түсінді. Қан талдауын, зәр талдауын жасап қан тобын анықтап үйренді. Пульс санап, тыныс алу жиілігін санап медициналық зерттеу аппараттарын қолданып үйренді. Арнайы тәжірибелік сабақтар өткізілді. Яғни, ОҚПЕ. Ол жерде студенттер шағын етихан сияқты тапсырады. 5 станция болады. Әр станцияда 2 тапсырмадан. Ол станцияда анатомиялық препараттар немесе муляждар болады. Студенттің қолына атаулар жазылған қағаз беріледі. Студенттің міндеті: Сол қағазға қандай анатомиялық құрылым берілгенін санмеен белгілеп жазу керек(әр препаратта сандар тұрады). Бұл тәжірибелік сабақ арқылы студент өзінің оқыған білімін ары қарай тереңінен шыңдап, қорытындылап, бекіте алады. Білім алушылар арасында бірнеше сұрақтар қойылды, ол сұрақтардың жауабын презентация, видео арқылы түсіндіріліп жауап бердім. Бірақ та қазіргі таңдағы жағдайға байланысты біздің сабақтарымыз ZOOM платформасы арқылы өткізілуде.
Медицина білімінің бастауы анатомия, физиология болғандықтан білім алушылар үйірмеге қызығушылық танытып, белсене қатысты. Студенттерім анатомия пәнінен Халықаралық олимпиадаларға қатысып жүлделі орынды иеленді. Атап айтсам Раханқұлов Ринат 2 мс 1 к тобынан(«Солнечный свет» интернет олимпиада 1 орын).Сонымен қатар, біздің жасаған сабақтарымыз, яғни презентацияларымыз арнайы сертификаттармен марпатталды.